PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcariiRe: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-20 09:15:35
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: konrad <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    RysiekWu pisze:
    > Hej,
    >
    > Chciałbym się podzielić z Wami moją historią. Pracowalem w firmie w
    > Poznaniu - znana firma informatyczna, dobra pensja jak na warunki
    > polskie, przynajmniej tak mi sie wydaje, a konkretnie to bylo 7,5
    > tysiaka brutto. Aktualnie pracuje w szwajcarii w formie
    > samozatrudnienia, mam w przeliczeniu z frankow zazwyczaj okolo 12
    > tysiecy euro, ale jak posiedze dluzej w robocie dochodzi do 14
    > tysiaków. Wszystko musze opłacić sam, ubezpiecznie itd, ale i tak
    > zajeb.. dużo zostaje. Wydaje mi sie to stosunkowo dużą kasa, ale tak w
> [...]

    Cześć,

    Odpowiedź może nie do końca zgodna z tematem. Ale może ktoś będzie miał
    informacje...
    Mnie osobiście nie interesuje wyjazd za granicę, ale poszukuję
    współpracy z firmami zagranicznymi jako wykonawca oprogramowania (jako
    osoba prywatna lub firma). Wiadomo początki zawsze są trudne. Może ktoś
    już tak zaczynał i wie jak się za to zabrać? Czy po za znajomościami i
    firmami pośredniczącymi w praktyce nie ma innej możliwości. Wiadomo że
    lepiej zaczynać z już jakimś gotowym produktem i już stworzonymi
    aplikacjami dla poparcia własnych umiejętności.

    Z funkcjonalności na którą jestem na nastawiony to programy w C/C++,
    bazy danych, aplikacje sieciowe (nie strony www).

    Pozdrawiam,
    Konrad