PracaGrupypl.praca.dyskusjelist po rozmowie kwalifikacyjnejRe: list po rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2003-12-23 11:52:38
    Temat: Re: list po rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "alegori@" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Axelka <g...@g...pl> w swojej wiadomości wystosował następujące rzeczy:
    > Witam
    >
    > W roznych poradnikach napisano, ze po rozmowie kwalifikacyjnej grzecznie
    > jest wyslac list do przeprowadzajacego rozmowe, podziekowac. Czy to jest
    > zbytnie lizusostwo?
    >
    > Bylam na rozmowie i firma mi sie spodobala, bardzo chcialabym tam
    > pracowac. Kierownik dzialu, ktory prowadzil rekrutacje byl bardzo mily,
    > otwarty, rozmowny.
    > Czy to dobry pomysl wyslac bezposrednio do niego list z podziekowaniem i
    > wyrazic, ze chetnie bym rozpoczela prace w tej firmie?
    > Czy to w Polsce nie na miejscu jest?

> [...]

    Witaj
    mysle ze wyslanie takiego listu to wbrew temu co na ten temat przeczytalem
    we wczesniejszych postach dobry pomysl, z jednym 'ale'...
    W tresci warto napisac ze dziekujesz za rozmowe i poswiecony sobie czas,
    zaznacz ze zyczylabys sobie aby wszystkie firmy przystepujace do rekrutacji
    nowych pracownikow podchodzily do tego w sposob tak profesjonalny jak mialo
    to miejsce u nich, itd itp... to w koncu zadne lizusostwo, bo takie wrazenie
    naprawde odnioslas. Nie pisz natomiast, ze chetnie rozpoczelabys prace w tej
    firmie, bo to oczywiste, skoro bylas na rozmowie a poza tym moze zostac zle
    odebrane.
    Co do argumentu o ilosci otrzymanych przez firme listow od wszystkich ktorzy
    na rozmowie byli, to tym bym sie nie przejmowal. Ludzie sa z natury leniwi,
    a dodatkowo ten list nalezy wyslac imiennie dla osoby ktora przeprowadzala
    rozmowe.

    --
    pozdrawiam przedświąteczenie
    alegori@