PracaGrupypl.praca.dyskusjelist po rozmowie kwalifikacyjnej › Re: list po rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2003-12-24 20:04:14
    Temat: Re: list po rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Biuro Usług Finansowych" <b...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mili Państwo

    Może ja cos "dorzucę" do tej dyskuscji. Sadzę, że moj głos cos bedzie
    wart, chodźby dlatego, ze zajmuję wysokie stanowisko w firmie i to ode
    mnie zależy zatrudnianie nowych pracowników. Powiem krótko - mnie taka
    forma sie podoba ( do tej pory nie spotkałem sie z nią w swojej praktyce
    a zatrudniałem w róznych firmach ponad 1500 osób ). Oczywiście pod
    warunkiem, że mądrze będzie napisany list i trafi do moich rąk
    osobiście. Broń Boże żadnej sztampy - to jest zabójstwo. Niestety wiele
    osob przychodzacych na rozmowy rekrutacyjne niczym sie szczególnym od
    innych nie różni. Prosze mi wierzyć jest to ogromny problem ludzi
    poszukujacych pracy. Są podobni albo tacy sami jak inni - tak samo
    sformułowane CV, te same banalne odpowiedzi na pytania rekrutujacych
    itp. Moja dobra rada: popatrz jak robią inni i zrób to samo INACZEJ ! ,w
    swoim stylu tak aby sie wyróżnić. Dlatego sądzę, że mądrze skonstruowany
    list to może byc furtka do upragnionej pracy. ZWYCIĘŻCY NIKT NIE PYTA
    JAK TO ZROBIŁ.

    J.P.