PracaGrupypl.praca.dyskusjelist po rozmowie kwalifikacyjnejRe: list po rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2003-12-23 22:57:07
    Temat: Re: list po rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to 23 Dec 2003 10:07:40 +0100, gdy "Axelka" <g...@g...pl>
    napisał:

    >Witam
    >
    >W roznych poradnikach napisano, ze po rozmowie kwalifikacyjnej grzecznie jest
    >wyslac list do przeprowadzajacego rozmowe, podziekowac. Czy to jest zbytnie
    >lizusostwo?

    Czy wysylac list z podziekowaniem?
    Czy wysyłać CV w txt czy pdf?
    Czy na rozmowę wkładać czarne czy czarnawe skarpetki?
    Czy można podać email na darmowym serwerze?

    Gdy czytam takie listy, wydaje mi sie, ze ktoś tu próbuje tworzyć
    "model" ekonometryczny, w którego skład wchodzi ileśtam zmiennych, a
    wynikiem może być tylko 1 - praca, 0 - brak pracy.

    Tak zawsze będzie z pytaniami "ogólnymi". Ogólna zasada jest taka, że
    zawsze warto podziękować za miło spędzony czas :-) W danej sytuacji może
    być to odebrane dobrze lub mniej dobrze. To Ty byłaś na rozmowie i
    powinnaś wyczuć jak człowiek może list potraktować.

    >Bylam na rozmowie i firma mi sie spodobala, bardzo chcialabym tam pracowac.
    >Kierownik dzialu, ktory prowadzil rekrutacje byl bardzo mily, otwarty,
    >rozmowny.
    >Czy to dobry pomysl wyslac bezposrednio do niego list z podziekowaniem i
    >wyrazic, ze chetnie bym rozpoczela prace w tej firmie?

    Będąc na Twoim miejscu, na pewno wysłałbym emaila, a list normalny tylko
    wtedy gdy wcześniejsza korespondencja była pocztą normalną, albo gdy
    aplikowałaś na wyjatkowe stanowisko (IMHO głupio wyglądałoby gdyby
    podziękowania przesłała kandydatka na recepcjonistkę, ale nawet wtedy na
    pewno nie potraktowałbym tego negatywnie).

    Dużo też zależy od tonu tego listu. Jeśli będzie jak przepisany z
    poradnika, haerowcy poznają się na tym szybko.

    pzdr
    r.