PracaGrupypl.praca.dyskusjekary dla pracodawców mają być zaostrzone › Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    Date: 8 Mar 2007 18:46:01 +0100

    Jotte napisał(a):

    > Jesteś dziecinny. Środki prawne stosuje się wtedy, gdy jest to potrzebne. I
    > wtedy one muszą być gotowe do zastosowania.
    > Ty zaś prezentujesz infantylny pogląd, że teraz jest lato to po co ciepła
    > kurtka, bo jak lato jest teraz, to będzie zawsze.

    Następna bzdura bo skoro mamy niewydolny system sądów - to możemy mieć
    najbardziej doskonałe prawo a mimo to ono będzie martwe i nie stosowane.

    Czy za infantylizm uważasz mój pogląd, że bez pracodawców nie będzie
    też pracowników i co za tym idzie sankcje w pracodawców uderzą też w
    pracowników?

    > Nie zmienia to faktu, że wyjazd nie jest dowodem mądrości.

    Nie pisałem, że jest przecież. Zapętlasz się ;P

    > A "nieprawda" pisze się razem.

    Pierwsze prawdziwe zdanie w Twojej wypowiedzi.

    > Rzuciłem tę liczbę nieco z kapelusza - to fakt. Ale jeśli bliższa prawdy
    > jest liczba kilkuset tysięcy, to także mi nie przeszkadza.

    To wyjaśnij skąd się biorą te miliony funtów płynące do polski od
    pracujących po za krajem... Pewnie także z kapelusza?

    > To na szczęście tylko twoje zdanie, ergo - bez znaczenia.

    Masz prawo do takiej opinii.

    > Tak sobie z lekka trzepnąłem grupę pod kątem twoich postów. Nigdzie nie
    > natrafiłem na nic merytorycznego, żadnych odwołań do przepisów, źródeł,
    > wykładni. Same puste, niczym konkretnym nie poparte wywody, nonsensowne
    > opinie, niekiedy głupawe odzywki.
    > Niczego nie można się od ciebie pożytecznego dowiedzieć, a uczyć cię chyba
    > także próżny trud. EOT zatem.

    Zauważyłem, że ludzie, którzy nie mają nic do powiedzenia, kiedy ich
    metody chamo-pyskatej dyskusji nie działają nader często chowają się
    za EOT-em, który jest dla nich synonimem jakiejś obelgi. Powiem Ci,
    że na mnie to żadnego wrażenia nie robi.

    j.