PracaGrupypl.praca.dyskusjekary dla pracodawców mają być zaostrzone › Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
  • Data: 2007-03-08 18:51:38
    Temat: Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:45f03ea2$0$13196$f69f905@mamut2.aster.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > Ależ to z dobrego serca, bo się kompromitujesz.
    Przed tobą??? Jakim cudem?

    > Jesteś kurczaczku w miejscu publicznym i dyskutujesz.
    Owszem, misiu. I to ja wybieram z kim gadam, jak, a z kim w ogóle nie. Czuj
    sie więc chwilowo wyróżniony. :-P

    > Nie łapiesz widać konwencji i stajesz się nieuzasadnienie złośliwy. Jak
    > poniżej. Co prawda bez sensu i nietrafnie, za to ujawnia się cała Twoja
    > frustracja. Wpadłeś!
    Eee tam. Nie radzisz sobie ze skleceniem spójnego stanowiska ani wypowiedzi
    więc żałośnie się ratujesz. A wiedz, niedźwiadku, że jesteś w miejscu
    publicznym i dyskutujesz (no, to drugie to może przesada).
    I jacy ludzie tu zaglądają, tacy zaglądają, ale nie sądzę abyś tym żałosnym
    sposobem sprawił na nich wrażenie innego niż jesteś.
    Ale każdy może się mylić.

    --
    Jotte