PracaGrupypl.praca.dyskusjekary dla pracodawców mają być zaostrzone › Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
  • Data: 2007-03-08 19:22:58
    Temat: Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnev0iup.o4i.januszek@lexx.eu.org januszek
    <j...@p...irc.pl> pisze:

    No dobra, jeszcze ten raz się pod tymi twoimi bzdetami dopiszę, niech tam.

    > Następna bzdura bo skoro mamy niewydolny system sądów - to możemy mieć
    > najbardziej doskonałe prawo a mimo to ono będzie martwe i nie stosowane.
    Jesteś kompletnie pozbawiony wiedzy z zakresu prawa pracy. To uczynił los.
    Teraz kolej na ciebie - pozbaw się głosu, gdyż milcząc głupi ujdzie za
    mądrego.
    Środki prawne, na które zwróciłem uwagę w poście rozpoczynającym wątek i o
    których tu mowa nie są środkami stosowanymi na drodze sądowej, lecz
    administracyjnej. Żeby było ci łatwiej zrozumieć: urząd administracji
    państwowej (tu: PIP) powziąwszy informację o naruszaniu prawa pracy
    przeprowadza kontrolę i jeśli stwierdzi faktyczne naruszenie stosuje karę w
    drodze decyzji administracyjnej. Wszystko odbywa się w zgodzie z KPA.
    Ukarany pracodawca może (również w trybie przewidzianym KPA) zaskarżyć
    decyzję i dopiero wówczas wkracza WSA.
    Najpierw o tym poczytaj, a dopiero potem gadaj.

    > Nie pisałem, że jest przecież. Zapętlasz się ;P
    Nie pisałem, że pisałeś, że jest. Zawiązałeś się na supeł.

    > To wyjaśnij skąd się biorą te miliony funtów płynące do polski od
    > pracujących po za krajem...
    Musiałbyś podać jakieś wiarygodne źródło wskazujące na rzekomy napływ
    milionów funtów płynących do Polski (pisze się Polski, nieuku) od
    pracujących poza krajem (poza pisze się razem, nieuku).

    > Masz prawo do takiej opinii.
    I korzystam z niego w całej pełni.

    > Zauważyłem, że ludzie, którzy nie mają nic do powiedzenia, kiedy ich
    > metody chamo-pyskatej dyskusji nie działają nader często chowają się
    > za EOT-em, który jest dla nich synonimem jakiejś obelgi.
    Dla mnie nie jest. Dla mnie to akronim (trudne słowo) End Of Topic, ew. End
    Of Thread, do wyboru.
    Nie chowam się też za nim - po prostu informuję w ten sposób, że raczej nie
    jestem zainteresowany dalszą dyskusją. Mógłbym, oczywiście, po prostu
    zwyczajnie przestać pisać i czasem tak robię jeżeli przedpiśca w moim
    przekonaniu nie zasługuje na jakąkolwiek uwagę, a tym bardziej na odpowiedź.
    Niemniej uważam, że skoro już wdałem się z kimś w dłuższą dysputę (choćby o
    niczym w sumie), to można ją jawnie i wprost zakończyć także wówczas, gdy
    interlokutor okazał się durniem.
    Tak więc jeśli o mnie chodzi twoje supozycje są chybione.

    --
    Jotte