PracaGrupypl.praca.dyskusjekary dla pracodawców mają być zaostrzone › Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
  • Data: 2007-03-08 18:16:28
    Temat: Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-03-08 17:36:50 +0100, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:45f02357$0$13195$f69f905@mamut2.aster.pl camel

    > Niestetety zupełnie nie przywiązuję wagi do twego zdania w tej materii,
    > twoje rada także jest mi całkiem zbędna - wybacz więc szczerość, ale po
    > prostu całość oleję.

    Ależ to z dobrego serca, bo się kompromitujesz. Lecz zgodnie z Twoją
    sugestią zostawiam Cię sam na sam z Twoimi problemami :)))

    > Co ty w końcu masz do oceniania czy mi coś przeszkadza, czy też nie?

    Jesteś kurczaczku w miejscu publicznym i dyskutujesz. Nie łapiesz widać
    konwencji i stajesz się nieuzasadnienie złośliwy. Jak poniżej. Co
    prawda bez sensu i nietrafnie, za to ujawnia się cała Twoja frustracja.
    Wpadłeś!

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.