PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zachęcić kandydatów do składania CV? › Re: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
  • Data: 2007-07-05 22:19:48
    Temat: Re: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Jul 2007 01:56:33 -0700, warlock24 <w...@g...com>
    w <1...@k...googlegroups.co
    m> napisał:

    > Wybacz ale jeszcze nigdy nie widziałem ogłoszenia o pracę dla
    > programisty w którym nie byłoby napisane że wymagaja mniej niż 2 lat
    > doświadczenia :) Ogłaszałeś się w jakichś portalach typu pracuj.pl?

    > Może jednak w tym :) Kiedyś chciałem zostać programista dziś
    > programowanie jest dla mnie czymś w rodzaju rozwiazywania krzyżówek. Z
    > rozmów jakie wtedy prowadziłem z bardziej doświadczonymi od siebie na
    > różnych forach dyskusyjnych wynikało że to jest najgorsza robota jaka

    Banalne, drogi Watsonie, zamiast krzyżówek rozwiązujesz jolki.

    > można dostać - poprawianie błędów po poprzednikach, którzy nie
    > zostawili po sobie nawet jednej linijki dokumentacji badź tuż przed
    > zwolnieniem specjalnie popsuli kod źródłowy frameworka żeby zrobić na
    > złość pracodawcy. Czyli do frameworków open sourcowych przynajmniej sa

    Tych drugich się:
    a) pozywa o odszkodowanie z winy umyślnej
    b) jest coś co się nazywa CVS i stamtąd bierze sięostatnią działającą
    wersję

    > jakieś tutoriale i da się je zrozumieć :D

    A w środku syf z malarią, niewiele lepiej niż w closed source.

    Firma nie wspierała relokacji?

    ja czyli jakub
    Revoke.