PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zachęcić kandydatów do składania CV?Re: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
  • Data: 2007-07-06 14:46:31
    Temat: Re: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Jackare porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tak jak pisałem. Wynagrodzenie to nie wszystko.
    > czy można przyjąć że:
    > 4k netto = 3,5k netto + samochód firmowy do dyspozycji ? Pewnie można.

    Po pierwsze - samochod nie jest standardowym 'bonusem' dla programisty
    (a autor watku mowil o programistach, ja tez ;) ). W zawodach gdzie jest
    to standardowy bonus - nie trzeba o tym pisac, bo delikwent sie moze
    tego spodziewac (tak jak ja uwazam ze bonus typu prywatna opieka
    medyczna jest standardem w dobrych firmach zatrudniajacych programistow).
    Po drugie - kto broni podawac w ogloszeniu niektore z tych dodatkow?
    Po trzecie - nikt nie mowi o podawaniu dokladnych pensji a o widelkach.
    Wiec jesli firma A chcce dac 4k na reke, bez bonusow, to napisze
    'proponowane wynagrodzenie 3500-4500 netto' a firma B, ktora daje 3.5k
    netto + bonus, napisze 'proponoawne wynagrozdenie 3000-4000 netto +
    samochod/laptop/ubezpieczenie' - duza czesc kandydatow (pomijajac tych,
    ktorzy poluja tylko i wylacznie na gorna granice widelek) skontaktuje
    sie z obiema firmami.
    --
    badzio