PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zachęcić kandydatów do składania CV? › Re: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
  • Data: 2007-07-06 15:45:12
    Temat: Re: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06.07.2007 u...@g...pl <u...@g...pl> napisał/a:
    > Bo to wciaz jest rynek pracodawcy, nie pracownika :(. Widelki beda
    > wtedy kiedy bedzie odwrotrnie. Nie bardzo rozumie oburzenia, dlaczego
    > nie podal zarobkow? Jak pracodawca poda widelki to nizej juz bedzie
    > glupio. Tym bardziej ze poszukuja ludzi bez doswiadczenia

    To niech napisze - poszukujemy ludzi bez doswiadczenia - oferujemy
    1000-1500 pln. Jak sie nie znajda chetni przy tak jasno okreslonych
    warunkach zawsze bedzie mogl pozniej dac inne ogloszenie.
    Taka szczerosc skloni tych ktorzy sie obawiaja podjac
    prace - bo ja nic nie umiem, a po przeszkoleniu (jak chce pracodawca)
    moga sie okazac wartosciowymi nabytkami.