PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-27 20:11:24
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    psd napisał(a):

    > Co mogę robić, to prywatna sprawa dyrektorki, że ma zazdrosnego męża.
    Ta "prywatna" sprawa dyrektorki, nota bene niekoniecznie wyplywająca z
    powodów takich jak zazdrość męża (ale np. ze zdrowego systemu wartości -
    rzecz cenna w życiu zawodowym) może bezpośrednio wpłynać na skuteczność
    jej działania. Ja osobiście męczę się po 1 dniu spędzonym w pokoju
    dwuosobowym w hotelu - wszystko jedno czy z kobietą czy z mężczyzną,
    więc rozumiem ową dyrektorkę.

    pozdr.
    m.