PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie?Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-28 15:34:26
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte w news:e09h19$30k$1@news.dialog.net.pl napisał(a):

    > No tośmy sobie pofilozofowali. :-)

    ;-)

    > Tak ogólnie.

    Trudno powiedzieć. Ja mogę się wypowiadać tylko za siebie :-)

    > No a jak? (...) mam właściwie skonfigurowany czytnik,

    Aż spojrzałem w swój bo może coś sugerujesz... nie no, mój wygląda w miarę
    OK :-)

    > Coś jest wg Ciebie źle?

    Na pewno nie chodzi o literki.

    > Tzn.?

    Jak wyżej :-)

    > Będę drążył. Dlaczego?

    Wybacz, ale nie interesuje mnie Twoja osoba na tyle aby spisywać cytaty ;-)
    To jeżeli chciałbyś poznać jakie konkretnie teksty wywołały u mnie takie
    odczucie. Jeżeli pytasz dlaczego tak je odebrałem - subiektywizm :-)

    > Nie "na" tylko "w"... :-PP

    O fuj! Zaczynam się bać dyskusji z Tobą :->

    pozdrawiam
    Greg