PracaGrupypl.praca.dyskusjeimprezy firmowe › Re: imprezy firmowe
  • Data: 2005-03-12 16:48:22
    Temat: Re: imprezy firmowe
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Mar 2005 14:43:25 +0100, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > W takich przypadkach lepsze sa nieoficjalne
    > imprezy i podstepne metody typu szef zapraszajacy do siebie na kolacje i
    > stwierdzajacy potem, ze nie mial czasu isc zrobic zakupow, po czym
    > wspolna
    > wycieczka do supermarketu. :)
    >
    > I.

    Bardzo, bardzo przepraszam za tę uwagę, ale rzygać mi się zachciało.
    Rozumiem i nie neguję potrzeby całego tego netłorkingu, czy jak to się
    teraz w wielkim mondzie zwie. To jest, powiedzmy, część pracy czy też
    kariery.

    Ale organizowanie czasu wolnego pracownikom przez firme prowadzi do tego,
    że wujek Stefan, który mieszka dwadziescia kilometrów za miastem, i u
    którego w czasach dzieciństwa spędzało się całe tygodnie latem i
    przerzucało się snopki słomy z jego synami, następnym razem będzie
    widziany na własnym pogrzebie (lub na pogrzebie wujka Zenka, jego brata z
    tej samej wsi).

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)