PracaGrupypl.praca.dyskusjegodzina rozpoczecia i zakonczenia pracy › Re: godzina rozpoczecia i zakonczenia pracy
  • Data: 2009-03-09 08:26:11
    Temat: Re: godzina rozpoczecia i zakonczenia pracy
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może - tak samo jak spotkanemu na ulicy w niedzielę albo takiemu,
    > który właśnie przyszedł do kadr przynieść zwolnienie lekarskie.

    tak samo może chcieć wpaść na imprezę do teściów pracownika i zacząć
    opierdzielać za czegos zrobienie/niezrobienie itp.
    weź mnie nie rozśmieszaj. W pracy - jest przełożonym i jakaś zależność
    istnieje (ale pracując przy maszynie obracającej się w prawo żeby taki
    przełozony nie wiem jak krzyczał to w lewo sie nie obróci, prawda? czyli
    nie zawsze jego gadanie jest skuteczne)
    Ale w czasie wolnym od pracy? niech spada na drzewo, jest wtedy
    dokładnie takim samym człowiekiem jak ja. I wtedy może mu się chcieć cos
    tam zrobić. Niech sobie robi, co mnie to interesuje. On może, ja nie muszę.
    oczywiście co innego w pracy

    > Chcesz podważyć - odwołaj się do Trybunału Europejskiego od takich orzeczeń SN

    chyba czegoś nie rozumiem, jakie znowu orzeczenie sądu najwyzszego w
    sprawie wydawania poleceń slużbowych??? mógłbyś to rozwinąć?