PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
  • Data: 2003-11-06 11:40:03
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jasne. Nie robic, nie radzic, nie protestowac, nie domagac sie swojego,
    > nie szukac lepszej pracy. Zamiast tego narzekac i plakac.

    Wlasnie nie, dokladnie opdwrotnie. JA (i kilku w tym watku) nie narzeka
    tylko mowi o uregolowaniach prawnych, pozwalajacych dobrac sie
    do dupy bezprawiu (hipermarketom). Skoro one maja gdzies przepisy
    i potrafia je elegancko omijac robiac z niedzieli dzien roboczy to
    najprostszym
    sposobem jest zakaz pracy supermarketow w dni swiateczne.

    Natomiast Ty wiedzac, ze supermarkety sa (delikatnie mowiac nie fair
    wzgledem
    pracownikow) mowisz "niech pracownicy zmienia sobie miejsce pracy".

    Nawiasem mowiac wczoraj zostal zaprezentowany projekt senatorski,
    ktory zabrania niedzielnego handlu w sklepach zatrudniajacych
    powyzej 5 osob. Mam nadzieje, ze wejdzie w zycie - choc to bardzo
    watpliwe bo zapewne sprowadzi sie wszystko do "kwestii dnia swietego"
    i walki "czarnych z czerwonymi"

    MarcinP