PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
  • Data: 2003-10-30 23:01:52
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: Piotrr <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-10-30 08:08, Użytkownik MarcinP napisał:

    > tacy jak Ty zawsze sie znajda. Tak juz jest, ze nie wszystkim dogodzisz.
    > Ale poki co to wiekszosc przyjmuje, ze dniem odpoczynku (wolnym od pracy)
    > jest niedziela i wypada podporzadkowac sie wiekszosci.
    >
    > rownie dobrze moglbym powiedziec, ze urzad dziala w zlych godzinach,
    > bo najlepiej byloby rejestrowac auto w godzinach poznowieczornych

    i miałbyś rację. jestem pewien, że takie godziny urzędowania zwłaszcza
    ważniejszych instytucji byłyby na rękę bardzo wielu osobom.
    ale tak nie będzie, bo przecież to by było niehumanitarne. wyzysk panie,
    wszędzie wyzysk ;)

    pozdrawiam
    Piotrr

    --
    Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu.