PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
  • Data: 2003-11-06 18:25:02
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031106003955.6460a75e.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    > On Thu, 6 Nov 2003 00:13:20 -0000
    > "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > dobra, smiejesz sie to slucham - jaka masz inna droge na wymuszenie
    > przestrzegania kodeksu?
    >
    > bo ja osobiscie nie znam.
    > w kazdym wypadku, _kazdego_ przestepstwa, cywilnego zwlaszcza - jesli
    > nie ma poszkodowanego, ktory zglasza przestepstwo, nie ma sprawy.
    >
    > niech nie zglaszaja i nic nie robia. niech zasuwaja za darmo lub prawie
    > darmo.
    > nie szkoda mi wcale takich durakow.

    Nie zglaszaja sie, poniewaz moga stracic ta swoja prace. Dla niektórych
    500 - 600 zl miesiecznie to masa forsy. Problemu by nie bylo, gdyby w miare
    szybko mogli dostac nowa, lub oskarzony pracodawca byl zmuszony wyplacic
    sensowne odszkodowanie.
    Rozwiazaniem sa skutecznie egzekwowane kary. Tego niestety u nas brakuje.

    --
    pozdrawiam
    Jaroslaw Wiechecki