PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
  • Data: 2003-10-30 23:17:21
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: Piotrr <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-10-30 08:18, Użytkownik MarcinP napisał:

    > Wlasnie dzieki takim ludziom jak Ty w tym kraju prawa pracownika
    > ma sie w dupie. Wlasnie dlatego, pod wzgledem traktowania
    > pracownikow stajemy sie pomalu Chinami Europy.
    > Wlasnie dlatego, mozliwe sa takie afery w supermarketach jak zabranie
    > za kare kasjerkom siedzen, zeby pracowaly caly dzien na stojaco, albo
    > zmuszenie w okresie swiatecznym kasjerek do noszenia pampersow, zeby
    > kasy pracowaly caly czas. Wlasnie dlatego supermarkety wyplacanie
    > nadgodzin maja w dupie, bo dzieki takim ludziom (i pogladom) jak Twoje
    > mozna "im naskoczyc". W koncu jak im sie nie podoba, to moga zmienic
> [...]

    nie bulwersuj się tak, weź to na zimno. przyjmijmy że Twoje krzesło jest
    niemiłosiernie twarde i uwiera Cię w tyłek, co sprawia że straciłeś całą
    radość życia ;)
    Co uczynisz:
    a) odłożysz trochę kasy i kupisz nowy wygodny fotel, który gnieść
    będziesz przez następne lata nie posiadając się z rozkoszy,
    b) będziesz wyrzekał głośno na niesprawiedliwość jaka Cię spotkała. może
    nawet zablokujesz Warszawę,
    c) zaciśniesz zęby i zostaniesz męczennikiem świętej sprawy oczekując w
    zamian nagrody w niebiesiech.

    A teraz krzesło zamień na pracę.

    > Moze kiedys (choc Ci tego nie zycze) zdarzy sie tak, ze kiedys ktos
    > Twoje prawa bedzie mial w dupie a wtedy - zapewniam Cie - "zmieknie
    > Ci rura".

    zapewniam Cię, nie raz już mi się zdarzyło, że ktoś moje prawa miał w
    dupie. objawów mięknięcia rury jak dotychczas u siebie nie zaobserwowałem :)

    > Dla mnie koniec w tym temacie

    jak sobie życzysz

    pozdrawiam
    Piotrr

    --
    Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu.