PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-29 21:13:49
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,
    > Jest to prawo matki do bezpłatnego urlopu po
    > urodzeniu dziecka (maternity leave), analogicznie ma prawo do 10 dni
    > bezpłatnego urlopu na problemy związane z ciążą.
    Zobacz jak to ładnie brzmi "bezpłatny" urlop, ale ktoś musi za to
    płacić. Jeżeli to spadnie na pracodawca, to będzie połacił mniej
    każdej kobiecie która może teoretycznie zajść w ciąże, ewentualnie
    bedzie płacił mniej wszystkim żeby potem móc zapłacic ten "bezpłatny"
    urlop. A jeżeli to płaci ubezoipeczyciel, to jak myslisz kto płaci?
    Dalej uważasz że jest to bezpłatny urlop?

    > Natomiast żadną miarą nie
    > jest to prawo pracodawcy do wyrzucania z pracy kobiety w ciąży, czy obniżania
    > pensji. O ile wiem, to w Nowej Zeladnii są przestrzegane prawa cżłowieka i
    > jest zakazana dyksryminacja.

    No widzisz, nie wolno dyskryminować nikogo, a jak myślisz (jeżeli)
    skąd pracodawca/ubezpieczenie ma te pieniądze? Dlaczego dyskryminować
    innych?

    > proste, za ileś lat owo "nie swoje dziecko" będzie kupować towary
    > wyprodukowane przez jego firmę lub pracowac na realną wartość jego emerytury.

    A tu przeciwnie, chyba za bardzo uwierzyłeś w "niewidzialną rękę
    rynku", pokaż choć jednego właściciela firmy który martwi się o
    pokolenie "za 30 lat"

    Usjwo