PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-29 21:51:26
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    leszek wrote:

    > A może zastanów się, że jeśli kobiety przestaną rodzić dzieci, to kto będzie
    > pracował na twoją emeryturę za 40 lat. Chińczycy ?

    ze niby za malo ich jest, tych chinczykow? :->
    poza tym ja na swoja emeryture pracuje teraz a za 40 lat bede tylko
    wydawal pieniadze, co mnie obchodza dzieci OBCYCH kobiet?

    (nie mowiac o tym, ze patrzac na bezrobocie, ludzi w polsce jest ciagle
    za duzo. miliony "niepotrzebnych" obywateli! autostrad nie ma, mieszkan
    brakuje, smieci na ulicach, ale nikomu nie oplaca sie pracowac.
    zachecanie do rodzenia dzieci w tej sytuacji to sadyzm ]:->)

    oczywiscie jezeli w jakims kraju obowiazuje prawo niekorzystne dla
    obywateli to obywatele przestaja sie rozmnazac albo wyjezdzaja
    I BARDZO DOBRZE (czesc immona! ;-))
    patriotow to moze a nawet powinno martwic, bo wtedy kraje lepiej
    zorganizowane zyskuja przewage, ale z drugiej strony chyba jest dobrze
    kiedy glupi narod sam sie w pokojowy sposob wyludnia, to taka jakby
    nagroda darwina na skale panstwowa - swiat staje sie lepszy! :-]

    sz.