PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-29 22:03:01
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2007-05-29 23:38, Any User pisze:

    > Po drugie, przed zajściem w ciążę kobieta powinna zabezpieczyć sobie
    > rezerwy finansowe na czas ciąży. Jeśli natomiast nie jest w stanie, gdyż
    > ma na tyle niskie kwalifikacje (ona i najbliżsi) i niską zaradność

    Ciąży? Dlaczego tylko ciąży? Poród nie kończy okresu kiedy kobieta nie
    jest w 100% zdolna do pracy z pełną wydajnością. Rzekłbym wręcz że ciąża
    to li tylko ułamek tego okresu. Wytłumacz mi teraz w jaki sposób młoda
    kobieta, dopiero rozpoczynająca karierę zawodową - bo kaprys natury
    sprawił że właśnie takie przeważnie rodzą potomstwo - ma zabezpieczyć
    sobie (i dziecku!) rezerwy finansowe na ten kilkuletni czas?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl