PracaGrupypl.praca.dyskusjechodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa) › Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
    Date: Thu, 30 Jun 2005 22:49:26 +0200

    Re to: Kaczuch [Thu, 30 Jun 2005 22:11:04 +0200]:

    > Niewiele jeszcze o tym wiem, ale chyba wiele firm prowadzi
    > taktyke "aby wcisnac"... I wymaga tego od swoich handlowcow?

    Zadna powazna. Po prostu, jesli jestes nastawiony na to, ze
    ta firma ma istniec, rozwijac sie, zdobywac rynek, to nie
    pozwolisz sobie na tak durna utrate klientow.

    Jesli firma dziala na zasadzie "aby sie nachapac, a potem sie
    zwijamy" to moze sobie na to pozwolic. Oplaca sie srednio, ale
    sa to jakiestam pieniadze... Na krotka mete.

    Kira