PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-12 10:15:41
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ddhn4i$bmg$1@nemesis.news.tpi.pl Immona
    <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> pisze:

    > Ktos Ci juz zwrocil uwage, ze w obecnej sytuacji prawnej wyrzucanie
    > wdowy z trojka dzieci na bruk nie wystepuje i wystapic nie moze. A wiec
    > bez populizmu, ok?
    Miałem na myśli wywalenie na bruk z _roboty_, ale faktycznie ktoś mógł to
    odczytać inaczej. Więc zwracam Tobie i innym uwagę, że wiele sformułowań
    może mieć niejednoznaczny wydźwięk i na niniejszym uściślam.

    > Obecnie jezdze tam czasem zawodowo.
    Jeździć nie znaczy patrzyć. Patrzyć nie znaczy widzieć. Widzieć nie znaczy
    dostrzegać, a dostrzegać nie znaczy rozumieć. No i trzeba przede wszystkim z
    ludźmi pogadać, powiedzą gdzie patrzyć.
    Jak zobaczyłem w TV biedaszyb w centrum Europy na początku XXI wieku to
    myślałem, że tam grzebią jakieś menele i że to w ogóle jakaś "sprawa dla
    reportera" czy coś takiego. A potem byłem tam na takim sympozjum związkowym
    i wtedy mi pokazali na żywo to i parę innych rzeczy. O k****!
    Dlatego Twoje opowieści o dobrze dających sobie radę studentach z Wałbrzycha
    są dla mnie... no cóż, po prostu _są_ - mogę w nie nawet wierzyć...

    > Juz ktos zwrocil uwage: czy Ty nie mylisz zycia godnego z wygodnym?
    Nie mylę na pewno, za to ja Ci zwracam uwagę, że może Ty mylisz.

    > Bremse wymienil
    Ja również. Kilkakrotnie, w tym dużo wcześniej. Zwracam Ci uwagę, że ani ta
    grupa, ani ta tematyka nie istnieją od wczoraj.

    > Moze Ty z kolei powinienes zainterespowac
    > sie niektorymi regionami Afryki i moze wtedy przestaniesz robic tragedie
    > z tego, ze ktos ubiera sie w odziez uzywana i zywi sie w LIDLu.
    Może. Może Ty powinnaś po prostu dorosnąć i dojrzeć (w sensie osobowości
    naturalnie, nie wieku), nabrać _doświadczenia_życiowego_, dystansu. Wierz
    mi, to umożliwia widzenie każdej sprawy szerzej i dalej, analizowanie na
    spokojnie. (Chociaż jak widzę niektóre rzeczy albo czytam czy słucham
    niektórych bredni, to sam spokoju zachować nie potrafię, nie mówiąc o
    analizie.)
    Zapamiętaj: wiedza != doświadczenie. Dopiero jedno i drugie razem czynić
    mogą człowieka mądrym
    Ale przede wszystkim zmień swój stosunek do ludzi. Kiedyś, jak dostaniesz od
    życia porządnego kopa w d*** (a niestety każdy kiedyś dostaje), zobaczysz
    jak bardzo Ci będą potrzebni.
    Nie wiem, czy jest sens więcej o tym gadać...

    Jotte