PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacjaRe: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-11 09:03:22
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dddnq9$ac1$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie bądź głupio zacietrzewiona. Jakbyś zdobyła się na dystans,
    dociekliwość
    > i pewien rodzaj empatii to by ta dyskusja inaczej wyglądała. Nie masz
    > pojęcia o sytuacjach, problemach, dylematach jakie mają w związku z
    sytuacją
    > na rynku pracy osoby 30-sto, 40-sto, 50-cioletnie. I nie tylko. A ja ci to
    > mogę opowiedzieć jako naoczny świadek. Niemniej nie nalegam.

    Opowiadaj - widownia duza i kazda wiedza bedzie dla wielu osob interesujaca.

    W grupie wiekowej do 25 lat mamy 21,3 % bezrobocia, a w grupie wiekowej
    50+ - 16,1%, a wiec ponizej sredniej krajowej. (Zrodlo: www.praca.gov.pl
    zakladka "statystyki", plik z czerwca 2005).

    Tu na grupie byly dlugie dyskusje z Markiem, ktory opowiadal o swojej
    sytuacji jako 50-latka i z innymi osobami. Dzieki temu wszyscy, ktorzy
    czytali, wiedza, jaki niektorzy maja problem. Z kolei wiekszosc osob 40+,
    ktore znam w realu, to ludzie sukcesu, ktorzy maja stanowiska, o jakich
    mlodziez nie moze marzyc -i slusznie- ze wzgledu na brak niezbednego
    doswiadczenia. Mamy wiec problem wieku czy kwalifikacji? Czy tez "sprawnosci
    poruszania sie po rynku"?

    Wyjasnij mi wiec te roznice w dylematach 24-latka i 50-latka na rynku pracy.
    Mam swoja wizje tej roznicy, ale wole najpierw zobaczyc, jak Ty to widzisz.

    I.