PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaleznosc zarobków i kariery od IQ › Re: Zaleznosc zarobków i kariery od IQ
  • Data: 2006-10-19 08:55:07
    Temat: Re: Zaleznosc zarobków i kariery od IQ
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisal w wiadomosci
    news:eh5sbv$8on$1@inews.gazeta.pl...

    > Wlasnie mi przyszla do glowy mysl, ze moze wiekszosc osob rozprawiajacych
    > w tym watku o IQ zrobila sobie "test na stronie www", co czyni watek
    > jeszcze zabawniejszym. :)

    Ja robilem test Wekslera (wersje dla doroslych) jakies 10 lat temu, w
    osrodku spcjalizujacym sie w takich rzeczach, test byl przeprowadzany i
    interpretowany przez psychiatre. Nie powiem ile wyszlo:P Ale dowiedzialem
    sie wtedy, ze ok 100 pkt to polska przecietna, ludzie na poziomie tzw
    zawodowki (nie obrazajac nikogo, nie chodzi mi o wyksztalcenie a
    predyspozycje raczej), mensa brala zdaje sie od 140, wiec 130 to stanowczo
    ponadprzecietna. Z tego co pamietam, by dostac sie na WAT, tez trzeba bylo
    zrobic takowe testy i miec minimum 114 punktow, wiec to o czym swiadczy, WAT
    to jednak uczelnia ktora trzyma jeszcze jakis poziom.
    pozdr
    /p