PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ rekrutacji wrażenia › Re: Z rekrutacji wrażenia
    From: "Nick(i)" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Z rekrutacji wrażenia
    Date: Thu, 09 Feb 2006 22:14:00 +0100

    on 2006-02-09 21:46 Parasol said something like this:
    > Witam
    >
    > Skoro już się niektórzy dzielą wrażeniami....
    >
    > Byłem na rozmowie w firmie Samsung (tak to dla potomnych pisze, mam nadzieje
    > ze ktos bedzie umial goglać). Myślałem, że będą trzymać poziom.
    > Pofatygowałem się 400km, nieprzespana noc itp... przybyłem punktualnie. Pan
    > mniej więcej sprawiający wrażenie guru od pociągania batem spóźnił się 20
    > minut. Wręczył dumnie testy i kazał je w godzine rozwiązać. Testy jak dla
    > mnie były tak tragicznie proste, że..... no comment. Dla mnie było to rzeczą
> [...]

    no coz, mojego męża spotakało podobne potraktowanie ze strony
    headhuntera ktory rekrutowal dla Kayaby.
    wszytsko cudne, jest pan wspanialy, ze slaska do szczecina pojechal, z
    25 osob wybrano jego i jeszcze jedna osobe, potem spotkanie w ustroniu i
    cisza...
    minely umowione 2 tygodnie i nic... zadozwonilismy zeby dowiedziec sie,
    ze wszytskie te peany i zachwyty ze strony goscia z kayaby byly nie
    wazne, a nie odzywali sie bo ..... bo tak :/
    widac takie firmy ktore rekrutuja poprzez HR tak wlasnie traktuja swoich
    przyszlych/niedoszlych pracownikow....

    --
    pozdr
    Nicki

    ED- "czego pragną kobiety?"
    CHRIS O PORANKU - "tego co my tylko w kolorze..."

    http://furia.ovh.org