PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ rekrutacji wrażenia › Re: Z rekrutacji wrażenia
  • Data: 2006-02-09 22:34:54
    Temat: Re: Z rekrutacji wrażenia
    Od: Marek <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Pofatygowałem się i zadzwoniłem, usłyszałem ściemę, że źle
    > rozwiązałem testy... nie spałem całą noc, ale wiem co pisałem
    > do jasnej ciasnej.

    Zażartuję - może należało mieć określoną liczbę pomyłek?
    Ale pewnie masz rację - zadzwoniłeś jak nikt nie miał ochoty z
    Tobą gadać i usłyszałeś ściemę. Czego mogłeś się spodziewać.
    Wniosek z całego zdarzenia - chyba by Ci się źle pracowało w tej
    firmie, więc może powinieneś się cieszyć, że trochę straconego
    czasu i kasy na bilet to Twoja jedyna strata? Ta (jak każda)
    sytuacja ma swoje plusy i minusy ;).

    --
    M.