PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ rekrutacji wrażenia › Re: Z rekrutacji wrażenia
  • Data: 2006-02-10 10:27:31
    Temat: Re: Z rekrutacji wrażenia
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dshcog$4eu$1@news.onet.pl vertret <vertret@@@op.pl>
    pisze:

    > Równouprawnienie polega nie na tym, że wszyscy MUSZĄ jednakowo robić,
    > ale na tym, że wszyscy MOGĄ.
    To prawda i z tym się zgadzam.

    > Ja decyduje a nie ustawodawca, czy jechać gdzieś i na jakich warunkach,
    > więc sobie założyłem, że na rozmowy powyżej 399 km jeżdżę tylko wtedy,
    > gdy mam zwrócone za nocleg i paliwo.
    Czy 100 km nie byłoby właściwsze?

    > Tym firmom, które nie chcą zwracać bardzo grzecznie odpisuje, żeby się
    > zameldowali jak będą w mojej okolicy.
    I słusznie, ale ja Tobie powiadam, że istnieją ludzie funkcjonujący w takich
    realiach, że godzą się na o wiele więcej aby tylko uzyskać zatrudnienie,
    czyli środki do życia. A potencjalni pracodawcy o tym wiedzą, przebierają
    jak w ulęgałkach, nie dopuszczają żadnych negocjacji lecz narzucają warunki.
    Gdzież tu równoupranienie jakiekolwiek?

    Jotte