PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ rekrutacji wrażenia › Re: Z rekrutacji wrażenia
  • Data: 2006-02-09 21:37:43
    Temat: Re: Z rekrutacji wrażenia
    Od: "Ghost" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radio69" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    news:dsgbkj$udl$1@achot.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości

    > A ja (rozumiejąc ich podejście) odrzucam osoby, które zaproszone na
    > rozmowe kwalifikacyjną
    > pytają o koszty dojazdu.

    Bo masz nature sknery? W czym zatem przejawia sie "rozumiejąc ich
    podejście"?

    > Co do noclegu nie bede sie wypowiadać.

    Nic nie mowiac rzekles.

    > SS

    Hmm...

    Co do zwrotu kosztow - rozmawialem z dwoma Niemieckimi firmami raz w Polsce
    raz u nich - za kazdym razem absolutnie i bezwzglednie placili wszelkie
    koszty, nikt sie nad tym tematem nawet nie zastanawial.