PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LMRe: Troszkę o CV i LM
    From: motto <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Troszkę o CV i LM
    Date: Sat, 29 Nov 2003 01:10:24 +0100

    Pan(i) aNNI w wiadomości <bq8gil$mhk$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Chcialam zaznaczyc jedna rzecz... kiedy nie podajesz nazwy firmy i
    > wysylasz wiadomosci z darmowego servera onetu... nie oczekuj wspanialych
    > CV i LM.
    news.telbank.pl to darmowy onet, czy m...@s...net.pl ??
    Aaa Tobie chodzi o tą skrzynkę która jest w reply-to.. no nie chciało mi się
    dla jednej wiadomości edytować ustawień konta.

    > jak nie podajesz firmy, jedynie to czym bedzie sie zajmowal aplikant ..
    > dajmy na to IT, to jak ludzie maja niby Cie wyczuc? podaja co moga, by
    > zainteresowac kogokolwiek w jakiejkolwiek firmie NONAME.
    Podałem konkretne, naprawdę konkretne wymagania, wystarczyło by odpowiedź
    potrafie, potrafie, potrafię i już gra i dobry listy motywacyjny, od siebie
    nie gotowiec.

    > heh ... podaje poczatek LM, jaki mozna wyslac w odpowiedzi na Twoje
    > ogloszenie:
    >
    > Szanowny Panie/Pani,
    >
    > Zapoznalam sie z Panstwa ogloszeniem na internecie, z dnia(bla bla).
    > Jestem dobrym informatykiem, czuje ze Pani/Pana firma NONAME musi byc the
    > best.... itd
    Nie nie nie, pokazałbym Ci kila dobrych, ale nie mogę ochrona danych etc.

    > ehhh ... chcialabym by podawano nazwy firm... Nie dosc, ze wiedzielibysmy
    > czym naprawde zajmuje sie firma, i czy warto poswiecac swoj czas i pisac
    > LM i ubiegac sie o stanowisko wlasnie tam.
    No właśnie, ale nikt ci nie karze pisać, a jak już wysyłasz to zrób to jak
    należy.

    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/