PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LM › Re: Troszkę o CV i LM
  • Data: 2003-11-28 23:37:59
    Temat: Re: Troszkę o CV i LM
    Od: "neco" <h...@p...net.a_to_juz.usun> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bq8dce$qq1$1@news.telbank.pl...

    > Oooo nikt tego nie napisał.

    cholera..to ja już wiem.. ja z uporem maniaka piszę w "innych": gotowość do
    szybkiej zmiany miejsca zamieszkania, a co kto dzwoni to sie pyta czy ja
    wiem że się trzeba przenieść.
    A nie wpadlem na taki prosty pomysł żeby wpisać to przy adresie...

    A ja potem wydaję dwie stówy żeby pogadać z jakąś głupią gęsią która
    zaprasza mnie na spotkanie nie przeczytawszy papierów do konca..