PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LM › Re: Troszkę o CV i LM
    From: "GreG" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Troszkę o CV i LM
    Date: Fri, 28 Nov 2003 23:11:12 -0000

    "motto" <m...@o...pl> wrote in message
    news:bq85l4$pll$3@news.telbank.pl...
    > Tak jak ja kiedyś szukałem pracy, tak teraz mi przyszło weryfikować
    > dokumenty nadsyłane dla komisji rekrutacyjnej. Mam okazję teraz poczuć się

    Oooooo, pamietam Cie motto. Byles dosc blyskotliwym, choc w pewnym
    momencie dosc zdesperowanym grupowiczem :)
    Prosze, prosze jak to swiat sie zmienia :))))

    > W końcu format danych, prosiłem o pdf a dostaję w połowie
    > wordy. Nie będę już tłumaczył, dlaczego pdf (uwierzcie, iż nie jest to
    > sobie pomysł dla pomysłu),

    A czym jest? Nie masz Worda na swoim kompie? Swego rodzaju test?
    A jesli tak, to czytaj ponizej...

    > Skoro kandytat
    > musi być informatykiem, to chyba wie co to pdf i zrobic go potrafi, a
    jeśli
    > np. nie ma do tego oprogramowania to mógłby napisać wysłałbym mu jakiegoś
    > freeware.

    Whaaaaaat? Nie masz czasu zobaczyc co potrafi aplikant z innego miasta, nie
    masz czasu zajrzec na jego strone (przesyla link, bo to dosc lekka forma
    przeslania
    portfolio), a bedziesz mial czas przeslac mu freeware'a? Brak logiki i
    konsekwencji.

    > i e-mail wykorzystany do zbórki też jest prywatny nie firmowy.

    Oczywiscie zakladam, ze to mimo wszystko platna skrzynka. Bo wykorzystywanie
    darmowych kont do celow komercyjnych jest zabronione.

    Gratuluje ci sukcesow w firmie, ale daj sie najpierw przeszkolic pod katem
    rekrutacji.
    A jesli, jak piszesz, poznajesz w aplikacjach wlasne bledy z przeszlosci, to
    podchodz
    do nich "po ludzku". Wydaje sie, ze obywatele wlasnie stracili HR-owca z
    ludzka
    twarza...

    Aha, mozesz mi wyjasnic sens twojej stopki...?

    Pozdro
    GreG