PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LMRe: Troszkę o CV i LM
    From: "aNNI" <jmk[spam]666@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Troszkę o CV i LM
    Date: Fri, 28 Nov 2003 23:02:08 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@212.180.145.120

    Witam,

    Chcialam zaznaczyc jedna rzecz... kiedy nie podajesz nazwy firmy i wysylasz
    wiadomosci z darmowego servera onetu... nie oczekuj wspanialych CV i LM.
    Osobiscie twierdze, ze takie postepowanie tylko zniecheca potencjalnych
    pracownikow - nie dosc, ze nie wiedza do jakiej firmy aplikuja, jaki ma
    profil .. czym sie dokladnie zajmuje, itd.
    Pomimo ze szukam pracy w branzy IT, nie skusiloby mnie takie ogloszenie....
    nawet nie wiedzialabym co napisac w LM...
    ooo to jest dobre...
    > braku czasu) nie zajrzę. Innny pisze mi o dokonaniach w dziedzinach, które
    > nie są związane z ofertą, myśląc, że zabłyśnie a tylko się osmiesza, bo i
    > dokonania nie wielkie i nie istotne z punktu widzenia mnie jako
    > późniejszego przełożonego tego człowieka (akurat zatrudniony będzie mi
    > podwładnym).

    jak nie podajesz firmy, jedynie to czym bedzie sie zajmowal aplikant ..
    dajmy na to IT, to jak ludzie maja niby Cie wyczuc? podaja co moga, by
    zainteresowac kogokolwiek w jakiejkolwiek firmie NONAME.

    > ps. Aaaaa zapomniałbym, gośc w LM napisał, że wysyła papiery bo firma ma
    > renomę, a ja nie podałem nazwy firmy w ogłoszeniu, żeby uniknąć takiej
    > wazeliny i e-mail wykorzystany do zbórki też jest prywatny nie firmowy.

    heh ... podaje poczatek LM, jaki mozna wyslac w odpowiedzi na Twoje
    ogloszenie:

    Szanowny Panie/Pani,

    Zapoznalam sie z Panstwa ogloszeniem na internecie, z dnia(bla bla). Jestem
    dobrym informatykiem, czuje ze Pani/Pana firma NONAME musi byc the best....
    itd

    ehhh ... chcialabym by podawano nazwy firm... Nie dosc, ze wiedzielibysmy
    czym naprawde zajmuje sie firma, i czy warto poswiecac swoj czas i pisac LM
    i ubiegac sie o stanowisko wlasnie tam.

    Pozdrawiam,
    aNNI