PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LM › Re: Troszkę o CV i LM
  • Data: 2003-11-28 21:06:21
    Temat: Re: Troszkę o CV i LM
    Od: motto <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan(i) Kamil w wiadomości <bq8cio$7lc$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Pracodawca: decyzja o odrzuceniu takich ofert nawet bez telefonicznej
    > weryfikacji to kwestia..... odpowiedzialnosci, przemyslenia strategii
    > dzialania, dojrzalosci lub glupoty. (odpowiednie podkreslic wedlug
    > sumienia i uznania).
    Dlatego ja nie odrzucam, pierwsza myśl była taka, ale i nie długo...

    > Pracownik: jesli aplikujesz do innego miasta napisz adres pod ktorym
    > jestes dostepny (korespondencyjny) w nowej lokalizacji. Jesli jeszcze nie
    > masz takiego adresu bo przeprowadzke uzalezniasz np od powodzenia
    > rekrutacji napisz pod stalym swoim adresem "gotowy do relokacji"
    Oooo nikt tego nie napisał.

    > A ja radze jednak podawac adres. Jesli nie ma sytuacji, ze dla dobra
    > interesu firmy nalezy nie ujawniac nazwy
    Trafiles w 10.

    > to pozwol ludziom zdecydowac czy sa zainteresowani praca w twojej firmie
    Oj, teraz nie podałem, ale Ci których dokumenty przejdą przez moje sito
    (kompletności i poprawności) i zostaną zaakceptowani przez komisję dostaną
    wszelkie informacje i uzyskają odpowiedź prawie na każde pytanie które
    zadzadzą. Wiem bo mnie też kiedyś zatrudnianio. :)

    > Nie wspomne juz o profesjonalnym aspekcie sprawy. Moim zdaniem nie wyglada
    > powaznie duza (?) firma w sytuacji, kiedy aplikacje zbiera sie na prywatny
    > adres.... A jesli juz nieujawnianie nazwy jest konieczne, to sa dostepne
    > uslugi zapewniajace anonimowosc przy kampaniach rekrutacyjnych
    Być może i masz rację, ale szefostwo chciało sobie zaoszczędzić tony
    papierów i wycieczek pod zakładem. Zresztą ja byłem zatrudniany w
    identyczny sposób.

    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/