PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w IT [b.dlugie] › Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
  • Data: 2008-04-23 11:07:33
    Temat: Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
    Od: Zygmunt <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem w jakim miescie szukasz. Ale w duzych miastach jest problem ze
    znalezieniem admina od linuxow... po prostu jest ich malo (takich ktorzy
    sie na tym dobrze znaja). Wiec nie ograniczaj sie do wyslalnia kilky
    cv-łek, a szukaj dalej.

    Jesli sam przyznajesz, ze z powodu braku doswiadczenia w duzych
    korpracjach, slabym angielskim i brakiem studiow nie czujesz sie
    najlepiej w duzych firmach - olej je. Olej tez ogloszenia gdzie szukaja
    przez posrednikow - bo przez nich nie przejdziesz!

    Ale w niewielkich firmach, u malych providerow znalazlbys zajecie. Na
    bank - wiec sie nie uzalaj na grupach. Roznie bywa: raz cie nie
    zatrudnia bo jestes za dobry, raz bo jestes za slaby. Normalka!

    Ale wiesz - skoro nie znasz sie na linuksie to nie aplikuj na takie
    stanowiska. Ja rozumiem ze takie testy o ktrych piszesz sa idiotyczne,
    ale skoro do mnie by ktos przyszedl i nie znalby podstawowych komend, a
    na wszystko odpowiadał by, że m ozna znalezc to w helpie lub manie - to
    bym z nim wcale nie rozmawial. Ja szukałbym ludzi ktorzy znaja system, i
    podstawowe komendy a man i help - to tylko pod?órka. mozna podejrzec
    jakie polecenie ma parametry, lub poczytac do czego sluzy jakies
    egzotyczne polecenie, itd. A np. nieznajomosc : rpm -i -
    zdyskwalifikowałoby klienta.
    Ale zgadzam sie, ze skoro nastawili sie na redhaty - to powini w
    ogloszeniu o tym napisac, i wyszczegołowic wiedzę z jakiej dystrybucji
    potrzebują.

    Zgadzam sie rowniez z tym, ze skoro radzisz sobie z pf, to dałbys sobie
    rade takze z iptables - ale rozmowy kwalifikacyjne sa wlasnie po to aby
    wybrac osobe, ktora dane zagadnienia zna najlepiej i musi jak
    najrzadziej zagladac do helpa. Takie są realia...

    Wiec albo aplikuj na admina BSD, albo doszkol sie z linuksa. Przesiadka
    w Twoim wypadku bedzie łatwa.

    pozdrawiam,