PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w IT [b.dlugie] › Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
  • Data: 2008-04-23 18:20:37
    Temat: Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
    Od: qrak <a...@b...ccc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-04-2008 o 09:51:06 Artur Frydel <b...@b...dyndns.org> napisał(a):

    > Hmm.. ręczne kompilowanie kerneli jest dobre w małych/hobbystycznych
    > projektach, w firmach gdzie jest jedna-dwie maszyny itp.
    > W dużych korporacjach wygląda to trochę inaczej; tam gdzie masz
    > dziesiątki, setki maszyny nikt nie bawi się w ręczne kompilowanie keneli
    > -
    > generalnie. Bo oczywiście znajdziesz i takie firmy które dla swojej
    > specyficznej działalności tego potrzebują. Ale standardowa korporacja
    > która używa np RH potrzebuje administratora który zna RH. I który wie, że
    > support Red-Hata nie przewiduje raczej ręcznej kompilacji jajka :)
> [...]

    Toc napisalem, ze rozumiem to, bo wiadome, ze RH nie bedzie pozniej
    supportowal jajka zrekompilowanego wg. wlasnego widzimisie :) Tak tylko
    zaznaczylem, ze u siebie to stosuje, ale tylko u siebie. Poza tym, gdyby
    przyszlo rekompilowac kilkadziesiat jajek, to by mnie musieli dodatkowo po
    godzinach zatrudniac, albo przez kilka dni/tygodni nie wychodzilbym
    praktycznie z biura ;)

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!