PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w IT [b.dlugie] › Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
  • Data: 2008-04-23 20:25:15
    Temat: Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
    Od: keczerad <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    hubert depesz lubaczewski pisze:
    > hmm ... ja tam może się nie znam, ale pracę w braży mam, a studiów niet.
    > więc to chyba nie jest tak do końca, że studia są *konieczne*.
    > pewnie się przydają, ale tak od razu "konieczne"?

    studia sa do niczego nie potrzebne, oczywiscie daja jakas wiedze, ale
    ogolnie to jakies tam obycie i wyszczekanie ;). Dodam tylko ze wszyscy
    po studiach ze slaska wymiekaja na pytaniach z SQL, cos cienko chyba
    tego ucza na AE i US.

    PS. Sam skonczylem wydzial budowy maszyn a jestem programista, ale jak
    przyjmuje pracownika nie sa najwazniejsze dla mnie studia, o teorie tez
    nie pytam raczej o sposob rozwiazania problemu.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT
    cennik Action do osCommerce