PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w IT [b.dlugie]Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
  • Data: 2008-04-23 23:52:51
    Temat: Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
    Od: Jakub Wartak <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hubert depesz lubaczewski wrote:

    > hmm ... ja tam może się nie znam, ale pracę w braży mam, a studiów niet.

    Gdybys Ty jako jeden z naczelnych postgresowcow w Polsce nie mial pracy to
    stwierdzilbym, ze swiat schodzi na psy ;)

    Chociaz doswiadczajac, obserwujac i slyszac o poczynianiach pań z HRów
    czasami przekracza to moje zdolnosci analityczne, i wszystkiego mozna sie
    spodziewac. Zwlaszcza ciekawy jest fakt, ze wspomniane panie czesto koncza
    kierunki pokrewne z psychologia i socjologia, a wyniesiona sztuke
    negocjacji ze studiow wykorzystuja w celu minimalizowania kosztow
    ponoszonych przez pracodawcow na zatrudnianie specjalistow, zapewne ku
    uciesze i radosci (czytac: na polecenie) swoich szefow. Zatem jesli mamy
    kaptializm to niech przy negocjacjach wygra silniejszy! Ave Polish Dziki
    Kapitalizmus! :)

    --
    Jakub Wartak
    http://vnull.pcnet.com.pl