PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w IT [b.dlugie] › Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
  • Data: 2008-04-23 19:23:32
    Temat: Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to nie jest przypadkiem tylko dla pracownikow? Fakt - nie jestem w
    > temacie, ale obilo mi sie o oczy/uszy, ze na takie kursy dofinansowywane
    > przez EFS nie moze sie ubiegac wlasciciel/prezes itd
    >
    > Jak cos pokrecilem, to przepraszam za fo pa ;)
    >
    > Ale i tak dzieki za podpowiedz - na pewno sie tym zainteresuje :)

    Prowadząc (czas przeszły ;-) ) jednoosobową DG sam z tego korzystałem.
    Zresztą spotkałem na jednym za szkoleń chłopaka, który specjalnie DG złożył
    (student) na 3-4 miesiące by skorzystać z tego dofinansowania.

    B.Z.

    ps.
    Jeżeli dobrze widziałem to też z RH mają coś w ofercie - nie wiem czy
    obejmuje to EFS...