PracaGrupypl.praca.dyskusjeProjekt zmian w KP cd... › Re: Projekt zmian w KP cd...
    From: "vertret" <vertret@@@op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Projekt zmian w KP cd...
    Date: Thu, 8 Dec 2005 07:15:12 +0100

    news:dn7q2m$3mo$1@news.dialog.net.pl...

    > Proste, jasne prawa rodem ze świata zwierząt.
    > Odepnij kabelek i idź tam sobie, co?

    Nie jesteś na zebraniu związku więc naprawde nie musisz powtarzać ciągle tych
    samych bzdur. Ja jestem na twoją demagogie odporny. Jakoś dziwnie nie zauważasz,
    że właśnie wszyscy przeciwnicy kodeksu pracy są za stosowaniem kodeksu cywilnego
    i karnego. A to z tego prostego powodu, że stawia on dwie strony na równych
    prawach i broni ich, gdy druga strona sie nie wywiąże z umowy. Kodeks pracy
    pasuje twojej bandzie bo stawia was "ponad prawem" cywilizowanym, przez co to
    wam jest bliżej do świata zwierząt. I jeszcze wmawiacie nielotnym ludziom, że to
    dla ich dobra.

    vertret