PracaGrupypl.praca.dyskusjeProjekt zmian w KP cd... › Re: Projekt zmian w KP cd...
  • Data: 2005-12-10 21:18:07
    Temat: Re: Projekt zmian w KP cd...
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: camel [Sat, 10 Dec 2005 22:13:52 +0100]:

    > Ale nasi przedsiębiorcy prawie nie mają takich miejsc
    > pracy

    Heh, problem bardziej w tym, że u nas się w ogóle nie
    stosuje faktycznie nowoczesnych technologii. Ja mogę
    na zaraz zagwarantować bardzo stabilną pracę za bardzo
    porządne pieniądze komuś, kto _zna_ się na którejś z
    technologii dotyczących sieci radiowych, ale właśnie
    z tej półki określanej przez UE jako "nowoczesna".

    I wiesz co? Ta "nowoczesna" to w rozumieniu UE taka,
    która jest w użytku krócej niż 3 lata. A do nas takie
    dochodzą na długo po tych 3 latach :> więc nikt ich
    po prostu nie zna. Ci, co znają, poznali ją na zachodzie
    - i raczej stamtąd tyłka spowrotem do PL nie ruszą.

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*