PracaGrupypl.praca.dyskusjeProjekt zmian w KP cd... › Re: Projekt zmian w KP cd...
  • Data: 2005-12-10 21:44:13
    Temat: Re: Projekt zmian w KP cd...
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jotte [Sat, 10 Dec 2005 22:22:08 +0100]:

    > Może być także odwrotnie. Człowiekiem możesz być całkowicie
    > bezwartościowym, wręcz szkodliwym, ale dla pewnych osób na
    > rynku pracy możesz być niesłychanie cenna (np. jako tzw.
    > źródło informacji o współpracowniakach).

    Jak najbardziej, bo działa to zupełnie niezależnie od siebie.

    > Po pierwsze nigdzie nie użyłem pojęcia "wartościowy"
    > w zestawieniu z terminem "zawodowo", więc gadasz nie
    > na temat.

    Ja tak lubię ;) Dygresje to takie moje hobby... ;)

    > Po drugie - w myśl tego ujęcia jeśli jesteś niezbędna
    > choćby jednemu pracodawcy to jesteś diamentem na rynku
    > pracy.

    Z punktu widzenia tego jednego pracodawcy - tak.
    Z punktu widzenia rynku pracy - nie.

    Kwestia przyjęcia któregoś z tych punktów widzenia.

    > Zrobię z nimi co zechcę. Nie znasz takiego powiedzenia,
    > że jeśli fakty przeczą teorii to tym gorzej dla faktów? ;)

    Miło z Twojej strony, że nie musiałam sama przytaczać... ;)

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*