PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik socjalny - pytanieRe: Pracownik socjalny - pytanie
  • Data: 2007-05-04 08:30:24
    Temat: Re: Pracownik socjalny - pytanie
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo ilosc miejsc w szkolach jest ograniczona. W interesie szkoly - czy
    > panstwowej, czy prywatnej - jest, zeby jej absolwenci wykonywali swoj
    > zawod i przy tym budowali szkole dobra opinie. Jesli mowa o studiach, za
    > ktore placi panstwo, to dziala ta sama zasada wyboru ludzi, z ktorych
    > bedzie najwiekszy pozytek, czyli takich, ktorzy beda mogli wykonywac zawod.

    No dobrze, ale jeśli oni sami płacą za swoje wykształcenie? Bo przyznam,
    że pisząc poprzednie posty myślałem właśnie o takim modelu - wtedy też
    szkole najbardziej zależy na maksymalnym przerobie.

    Zapytam jeszcze inaczej: jeśli zgadzamy się na kształcenie wyższe ludzi
    po 60-tce, którym ta wiedza się do niczego nie przyda i studiują czysto
    hobbystycznie (taką jedną babcię znam osobiście - studiuje, bo ma kasę i
    jej się nudzi, bo mąż już w ziemi), samodzielnie za to płacąc, to
    dlaczego mamy zabraniać edukacji ludziom bez predyspozycji do danego
    zawodu, jeśli również chcą się kształcić hobbystycznie?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com