PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik socjalny - pytanie › Re: Pracownik socjalny - pytanie
  • Data: 2007-05-04 09:33:43
    Temat: Re: Pracownik socjalny - pytanie
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Any User napisał(a):
    > Dlatego, że nikomu państwo nie powinno zapewniać dożywotniej pracy.
    Nie rozumiem. Decyzja podjęta przez wykładowcę - terapeutę niewiele ma
    wspólnego z państwem. I kompletnie nie rozumiem, co oznacza zapewnianie
    dożywotniej pracy.

    > Każdy powinien w każdym momencie czuć nad sobą bat, gdyż człowiek ma
    > taką naturę, że jak nie czuje bata, to przestaje się starać, działa
    > coraz wolniej itd.
    Znów o motywacji. Gdybyś tak zerknął do:

    1. Model tradycyjny.
    2. Mc Gregor - Model zasobów ludzkich (X,Y).
    3. E. Mayo - Model stosunków wspóldziałania.
    4. Teoria potrzeb + hierarchia A.Maslowa + teoria ERG C. Alderfera + 3
    potrzeby J. W. Atkinsona
    5. R. A. Cosier i D.R.Dalton - Teoria sprawiedliwości.
    6. Teoria oczekiwań.
    7. etc.

    Stwierdziłbyś, że prócz modelu zasobów ludzkich (Mc Gregor - teoria X),
    który jest przestarzałym modelem motywacji, żaden wprost nie traktuje o
    bacie nad głową. Pora więc dokonać upgradu swoich wiadomości.

    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX