PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy › Re: Poszukiwanie pracy
    From: "Maura" <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukiwanie pracy
    Date: Wed, 2 Oct 2002 09:32:54 +0200

    "Habier" <h...@i...pl> wrote in message
    news:and05k$4v2$1@news.tpi.pl...

    > Czy ktos z was dostal ostatnio prace z ogloszenia?
    > Mam tu na mysli:
    > - jest ogloszenie,
    > - wysylam CV i LM,
    > - ide na rozmowy kwalifikacyjne,
    > - dostaje prace.
    (cut)

    No cóż.... Mnie się to udało.
    Bez pracy pozostawałam od września 2001 - pracę znalazłam w styczniu 2002.
    Szczerze powiedziawszy to poważnie zaczęłam szukać pracy dopiero w grudniu.

    1. Ogłoszenie ukazało się w pracuj.pl
    2. Wysłałam CV i LM
    3. Zostałam zaproszona na rozmowę 1-szą
    4. Zostałam zaproszona na rozmowę 2-gą
    5. Dostałam telefon że jestem przyjęta :)

    Mam bardzo dobrą, ciekawą i satysfakcjonującą pracę - jeden mankament: praca
    na umowę-zlecenie :( Niestety jest tak dlatego, że jestem zatrudniona do
    konkretnego projektu.

    I podkreślam, że wysyłając zgłoszenie nie znałam w tej firmie nikogo, żaden
    znajomy mnie nie polecał, etc. Po prostu zatrudniono osobę z odpowiednimi
    kwalifikacjami i za odpowiednią stawkę.

    Podejrzewam, że część frustracji osób poszukujących pracy rodzi się po
    prostu z wysyłania aplikacji na stanowiska wymagające innych umiejętności,
    doświadczeń, etc.

    Mam koleżankę, która stworzyła LM, skopiowała go w 60 egzemplarzach i
    rozsyłała jak leci..... Dziwiła się biedaczka, czemu nikt jej nie chce
    zatrudnić...