PracaGrupypl.praca.dyskusjePolskie kadry IT a jakość produktówRe: Polskie kadry IT a jakość produktów
    From: Tomek <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Polskie kadry IT a jakość produktów
    Date: Thu, 09 Nov 2006 13:33:27 +0100

    IP napisał(a):
    > Pracownicy Polskie branzy IT sa gorsi w tym co robia od ich kolegow z
    > zachodu.
    >
    > Taka typowa dla Polaka pycha. "Jestem super tylko inni mi przeszkadzaja
    > w wykazaniu sie", "jestem zdolny tylko mi sie niechce ale jak by mi sie
    > chcialo to ..."
    >
    > Przemek pisze, ze spotyka 'na zachodzie' zdolnych Polakow. Pewnie, to ci
    > najzdolniejsi najczesciej wyjedzaja, bo tam maja okazje pracowac z
    > rownie zdolnymi i pracowitymi jak oni. Z mojego rodzinnego miasta
    > (60tys) wyjechalo co najmniej 2 programistow do pracy w USA, w dolinie
> [...]

    to żem się uśmiał,
    Problem leży w tym że w Polsce próbuje wydusić sie każdy grosz i ludzie
    zdolni i bardzo zdolni nic na to nie poradzą ja mają coś zrobić na
    wczoraj to muszą popełnić błędy, kolejnym błędem jest brak dokumentacji
    itp. A wyjeżdżają z regału tacy przeciętni ( chodzi mi akurat o IT bo
    w innych branżach to jest trochę inaczej ) bo ci dobrzy znajda prace w
    Polsce za niezłe pieniądze.
    A co do liny krzemowej to słyszałem taką sytuacje że był se koleś ( nie
    Polak ) pracował w firmie w Polsce i nie bardzo mu to szło i w końcu
    wyjechał do USA i Bill przyjął go z otwartymi rękami. To taka mała
    anegdotka.