PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!" › Re: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
  • Data: 2006-08-27 16:07:45
    Temat: Re: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
    Od: "jacek01g" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumie takiego zacietrzewienia i wyzywania tych "okropnych"
    pracodawców.
    > Oni robia dokladnie to samo co my robimy idac na zakupy. Poniewaz na rynku
    jest
    > wiecej towaru, niz my mamy pieniedzy, to my jako klienci tez jestesmy
    > "rozpastwieni" i lazimy po sklepach marudzac i szukamy, gdzie by tu
    najtaniej
    > kupic.
    > Chcesz, aby to tez sie zmienilo?
    >
    > --
    > vertret

    Mówisz o pracownikach czy o pracodawcach? Bo nie wiem czy pracodawcy moga
    teraz sobie tak ochoczo przebierac i wybierac. Owszem - moga sobie wybierac
    przebierac tylko sposród ludzi którzy dali im sie wybrac czyli zlozyli cv.
    Jak nie zloza cv to pracodawca moze sobie wybierac jedynie spam w pustej
    skrzynce mailowej.

    Ciekaw jestem ile teraz a.d. 2006 odpowiedzi z cv przychodzi na konkretne
    oferty pracy?

    Ok, powiedzmy tak - jedni moga przebierac, inni mniej, inni - wcale. SIEMENS
    moze sobie dlugo przerabiac cv, czekac i podejmowac decyzje. To chyba na
    tyle duza i renomowana firma, ze zawsze sobie znajdzie kogos kto bedzie
    chcial pracowac wlasnie tam a nie w tzw. PPHU "Zdzisiek i Rysiek Company".

    Jesli bedzie brakowac ludzi do pracy to moze zaistniec sytuacja ze firmy
    beda sobie wyrywac pracowników nie do konca uczciwymi metodami. Wtedy jedni
    przetrwaja a inni nie. No ale taki jest rynek... Wtedy sytuacja bedzie
    przypominac sklep, ale raczej lata 80-te kiedy na rynku byly kolejki za
    wszystkim, a co ciekawszy towar z tych ktore "tzucili na rynek" trzeba bylo
    zalatwiac innymi dojsciami.

    jacek
    wawa