PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!" › Re: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
  • Data: 2006-08-29 08:23:17
    Temat: Re: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak znam życie i siemensa to raczej przez pośrednika - Powermedia, RINF
    > czy IT Kontrakt - nie wiem śledząc tą trupę czy ktoś inny ma "wejścia" do
    > Siemensa....

    Na jakiej podstawie tak piszesz?
    Do mnie do sekcji od ponad miesiąca wisi ogłoszenie na dwa stanowiska na
    stronie www.siemens.pl w sekcji PRACA i wciąż nie mogę znaleźć odpowiednich
    osób. Ani bezpośrednio, ani przez w/w pośredników.
    Powód? Wydaje mi się, że kandydaci nie potrafią czytać ze zrozumieniem.
    Jeżeli piszę w ogłoszeniu, że szukam osób z bardzo dobrą znajomością GSM i
    protokołów stosu SS7, to takich szukam. A póki co na rozmowy przychodzą
    osoby, które w CV wymieniają wszystkie możliwe skróty, jakie znają, a ich
    wiedza ogranicza się do narysowania z bólem architektury GSM. A o SS7 czy
    ATM w ogóle nie ma mowy...

    Nie zgadzam się, że aplikowanie bezpośrednio do Siemensa nie ma szans.
    Czekam na ludzi, czekam, czekam....jeśli trafi się osoba spełniająca moje
    wymagania, biorę od ręki.

    Nie osądzajcie więc tak pracodawców bezkrytycznie...Wina leży - jak zawsze -
    po obu stronach.

    Pozdrr.,
    Boa.