PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!" › Re: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
  • Data: 2006-08-30 23:26:54
    Temat: Re: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
    Od: "Tlumaczek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nadzieję, że twoje podejście w tej firmie jest normą a to co prztrafiło
    się mnie jedynie wypadkiem przy pracy. Zgadzam się, ze wina lezy po obu
    stronach, bo wiedząc o przypadku w którym ogłoszenie zaczyna się od napisanego
    wersalikami BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO aplikujący dowiaduje że to
    poboczna rzecz służąca jedynie w nagłych wypadkach do komunikacji z Niemcami.
    A potem ktoś ni z tego ni z owego zawraca aplikującego na rozmowe po niemiecku
    to mozesz się spodziewac, ze inni będą myśleć, ze wymagniaw innych
    ogłoszeniach są na wyrost i iść na tzw. pałę. Szkoda, bo przez tak
    nieprzemyslane spotkanie prawdopodobnie straciłem szansę na fajną pracę a i do
    spotkania i do ewentualnej pracy przygotowałem się bardzo solidnie i na
    podobnym stanowisku sprawdziłem się już w innej dużej firmie. Niestety w
    takiej sytuacji trudno jest zrobić na tyle dobre wrażenie aby nie wzbudzić
    wątpliwości. Ale co robić C'est la vie.